Qleano

Qleano hjälper dig till en smidigare, snabbare och enklare flytt

Qleano har fått 542 omdömen (Snittbetyg: 4.1)

Hugo
april 2022
Qleano svarade:
Hej Hugo, Tusen tack för ditt fina omdöme! Vänliga hälsningar, Jesper på Qleano
Emil
april 2022

Städade bra men fick lite anmärkning vid besiktning på saker som enligt besiktningsmannen borde vara städat bättre. Inga stora saker men ändå.

Qleano svarade:
Hej Emil, Tack för ditt omdöme! Har ni inkommit med dessa anmärkningar till oss på Qleano? Vi ser gärna att vi åtgärdar dessa städmissar då detta ingår i städgarantin som ni har på 14 dagar. Vänliga hälsningar, Jesper på Qleano
Eva Freskgård
april 2022
Qleano svarade:
Hej Eva, Tack för det fina omdömet! Du är välkommen åter vid behov :) Ha en fin eftermiddag! // Hanna, Qleano
Morten lindh
mars 2022

Dom var extremt flexibla, förstod mitt problem och löpsteget trots otroligt kort varsel. Tjejerna som städade gjorde dessutom ett jättebra jobb. All heder åt … Visa mer

Dom var extremt flexibla, förstod mitt problem och löpsteget trots otroligt kort varsel. Tjejerna som städade gjorde dessutom ett jättebra jobb. All heder åt dom
Morten

Qleano svarade:
Hej Morten, Tack för ert fina omdöme! Vad roligt att höra att ni är nöjda med städtjänsten ni beställde, kul!! Jag ser till att städteamet får höra era fina ord också :) Vänliga hälsningar, Jesper på Qleano
Anas mohammed al kousa
mars 2022
Qleano svarade:
Hej Anans, Tack för ert fina omdöme! Vänliga hälsningar, Jesper på Qleano
Ann
mars 2022
Flyttstädning av villa på 67 kvm i Nybro, 20/12

Tiden flyttades 3 gånger av städföretaget, klagomål från de nya ägarna att vissa utrymmen tex köksskåpen inte var städade högst upp.

Qleano svarade:
Hej Ann, Tack för ert omdöme! Fick ni förklarat varför ombokningarna var tvungna att ske? När ni bokar med oss så har ni rätt till en städgaranti på 14 dagar som ni kan använda er av kostnadsfritt om städmissar finns efter städdagen, gjorde ni det? Denna information är viktig för oss, återkom gärna på support@qleano.se så kollar vi vidare på det :) Vänliga hälsningar, Jesper på Qleano
Terje
mars 2022

Dom tog jobbet, krävde pengar i förskott och inom 2 timmar sen kom dom och sa att dom kunde inte städa för det var smutsigt.
Städfirma? Tror inte det

Qleano svarade:
Hej Terje, Tack för ert omdöme! Vad tråkigt att ni inte är nöjda. Att vi avbryter uppdrag hör inte till vanligheterna. Får jag fråga vad vi uppgav för anledning till att avbryta uppdraget? Återkom gärna på support@qleano.se Vänliga hälsningar, Jesper på Qleano
Sussie Esko
februari 2022
Qleano svarade:
Tack för ditt fina omdöme vi hoppas att din flytt har gått bra och att ni trivs i er nya bostad. Mvh Nathalie Qleano
Christina
februari 2022

Småslarvigt städat. Hörde inte av sig direkt när de lämnade lägenheten efter städning, utan efter flera timmar, trots att lägenheten var olåst.

Qleano svarade:
Hej Christina! Det var tråkigt att höra att allt inte kändes helt bra, den garanti som ingår i avtalet innebär att vi kommer tillbaka helt kostnadsfritt och åtgärdar eventuella städmissar. Jag kan inte se att vi fått in informationen till oss så vi har inte kunnat agera i detta. Våran ambition är såklart att allt ska kännas bra för er. Vi är måna om att du kontaktar oss på: 010-3309955 eller support@qleano.se så vi kan fånga upp vidare vilken bokning detta gäller och bemöta dig på allra bästa sätt från här och nu. Mvh Nathalie Qleano
Johanna Persson
februari 2022
Qleano svarade:
Hej Johanna, Tack för ditt fina omdöme! Det är väldigt roligt att höra att ni blev nöjda med tjänsten ni beställde av oss :) Vänliga hälsningar, Jesper på Qleano