Månadens engagemang oktober 2011 – John & Micke

Månadens engagemang 2011-10 JohnMicke

John och Bing tar hem Månadens engagemang för att de tillsammans gav ServiceFinder en plats i det populära post-it-kriget. Under en söndagskväll kom de till kontoret och satte upp post-it-lappar i varje fönster så att de tillsammans bildar vår webbadress. Nu kan alla passerande på Sveavägen hitta oss lättare, och se att det ryms mycket […]

Månadens engagemang september 2011 – John, Urban & Micke

Månadens engagemang 2011-09 JohnMickeUrban

Hela IT-avdelningen tilldelas Månadens engagemang för sin fantastiska insats med lanseringen av ServiceFinders nya hemsida. Med en kort deadline och långa arbetspass lyckades de leverera en snygg produkt på utsatt tid. Stort tack till John, Bing och Urre för att ni visar drivkraften som kännetecknar hela företaget!

Månadens engagemang augusti 2011 – Stefan

Månadens engagemang 2011-08 Stefan

Stefan gör allt för sina kunder. En fredag eftermiddag blev han uppringd av en tidigare kund som behövde en till lagmedlem inför Bellmanstafetten nästa dag. Stefan ställde upp utan att tveka, och visade sitt engagemang på ett klart och tydligt sätt. Stefan sprang första 5 km och kom i mål på 27.15 min. Laget kom […]

Månadens engagemang juni 2011 – Michael

Månadens engagemang 2011-06 Michael

Michael har blivit nominerad för sitt engagemang för hela bolagets ekonomi kring strömförbrukningen. Under maj månad uppmanade Micke samtliga anställda på ServiceFinder med tips kring hur vi alla kan hjälpas åt för att spara pengar och samtidigt hjälpa naturen genom att inte slösa lika mycket ström.

Månadens engagemang maj 2011 – Carina

Månadens engagemang går till Carina, eftersom hon gjort det lilla extra för att få sina medarbetare på avdelningen att nå sina mål och överprestera framöver. Detta har hon gjort med stort engagemang och effektivt samarbete med andra avdelningar.

Månadens engagemang april 2011 – Andreas

Månadens engagemang 2011-04 Andreas

Månadens engagemang går till Andreas, för att han uppvisat ett enormt intresse av att lära sig mer om ServiceFinders produkter och försäljningen av dem, och ständigt bli bättre på det han gör – exempelvis genom att lyssna på ljudböcker på fritiden.