
Fresh Home AB
Sundbyberg
Presentation
KVALITÉ OCH GARANTI
Vår personal utbildas kontinuerligt både inom städteknik samt miljötänk då Fresh Home sätter höga kvalitetskrav på att just ditt hem ska bli så rent som möjligt. Vi utför kvalitetssäkringar löpande samtidigt som vi för en öppen dialog med alla våra kunder. Du som abonnemangskund, får alltid din betrodda lokalvårdare som utför arbetet, samt samma kontaktperson för att besvara dina frågor och hjälpa dig vid övriga önskemål eller ombokningar. För oss är du som kund i fokus. Därför lämnar vi en “Nöjd-kund-garanti”. Är du inte helt nöjd med vår städning? Ingen fara! Kontakta oss inom 3 dagar så hjälper vi dig. Du ska vara nöjd till 100%. Kom ihåg att garantin gäller endast rättelse av städning. Ingen övrig ersättning utlovas.
10
Utförda
jobb via Servicefinder
Vad betyder detta?
Siffran visar de jobb där konsumenten bekräftat att de har valt Fresh Home AB. Det faktiska antalet utförda jobb kan vara högre.
-
Organisationsnummer559141-3744
Information om bokslut finns hos allabolag.se
Omdömen
av 4
omdömen
-
Fresh Home lämnade professionell och komplett information, något som tyvärr inte var standard bland de andra som offererade. Jag behövde inte leta efter uppgifter jag saknade. Deras hemsida var också informativ och proffsig.Susanne Eriksson
-
Profesionellt och fantastiskt gjort. Rekommenderar verkligen deras tjänster.Edina
-
Satu HeinäahoSvar
Hej Satu och tack för det! Vi är glada att du är nöjd :)