ServiceFinder sätter tjänsteförmedling på kartan

ServiceFinder sätter tjänsteförmedling på kartan
Tjänsteförmedlaren ServiceFinder, en del av Schibsted Tillväxtmedier, siktar på marknadsdominans med sin största marknadsföringskampanj någonsin. Satsningen startar idag och täcker tv, bio, radio, webb, print och utomhusskyltar.

– Sedan dag ett har ServiceFinder arbetat med att göra det möjligt att hitta tjänster på ett snabbt, enkelt och tryggt sätt. Nu vill vi berätta för Sveriges befolkning att de lättare än någonsin kan få gratis offerter från kvalitetssäkrade proffs, säger Vishal Nanda, marknadschef på ServiceFinder.

När Schibsted klev in som majoritetsägare fick ServiceFinder mer muskler i marknadsföringen. Den här kampanjen är ett första resultat av detta. Det långsiktiga målet för företaget är att etablera en top-of-mind-position hos både tjän- steköpare och leverantörer.

– Vi har en innovativ och användarvänlig hemsida som ligger steget före konkurrenternas. Och vi syns mer och mer tack vare Schibsteds stora nätverk. Nästa steg är att ServiceFinder blir det självklara valet för att hitta tjänster till hemmet, arbetsplatsen eller föreningen, sammanfattar Vishal Nanda.

Reklamfilmen har producerats av: Sweet Creatives / Filmstyrkan
Radioreklamen har producerats av: Dobedai
Banners har producerats av: Bannerboy

——————–

Pressmeddelandet hos MyNewsdesk: ServiceFinders största marknadssatsning någonsin