ServiceFinder rekryterar ny kundservicechef

ServiceFinder har rekryterat Michael Johansson som tillträder som ny kundservicechef. Michael kommer närmast från Klarna, där han arbetade med kundtjänst och trafikledning sedan tre år tillbaka.

– ServiceFinder har som vision att vara bäst i världen inom tjänsteförmedling, och vi arbetar löpande med att utveckla alla delar av vår verksamhet. Nöjda kunder är en prioritet för oss, och vi är stolta över att rekrytera Michael som kan tillföra kompetensen för att lyfta vår kundservice till nästa nivå, säger Aleksandar Goga, operativ chef på ServiceFinder.

Michael Johansson har de senaste tre åren arbetat som Planner/Controller på Klarna Service Center. Med erfarenhet av ett snabbväxande webbföretag har han fått fria tyglar att skapa marknadens – och Sveriges – mest nöjda kunder och användare.

– ServiceFinder befinner sig i en spännande fas med stark tillväxt, och jag ser fram emot att leda och utveckla arbetet mot ännu nöjdare kunder. Med min erfarenhet av ett snabbväxande entreprenörsdrivet it-företag är jag redo att skapa branschens bästa kundservice, säger Michael.

Michael börjar sin anställning som kundservicechef på ServiceFinder i slutet på juli 2012, och kommer även att ingå i ledningensgruppen tillsammans med övriga ledningen på företaget.

För mer information kontakta:
Aleksandar Goga
Operativ chef
076-170 07 00
aleksandar.goga@servicefinder.com